20061119

reisumees

Seinad. Kiirteede ääres olevad seinad on Saksamaal massiivsed. Territooriumid on selgelt eraldatud.

Mulle meeldivad mäed, eriti orud. Just sügisel, kui puud on kirjud ja sajab uduvihma.

*

Mäletan, et mul oli kogu sein postreid täis. Mu voodi kohal olid maailma kõige kuulsamad ja kõige paremad jalgpallurid. Ma tagusin oma toas väikest pooltössi palli. Ma lõin postritele praod sisse, nad rebenesid. Pidin läbipaistva teibiga pidevalt paikama. Lõpuks kolisime sealt korterist minema, kiskusin postrid seinalt maha ja viskasin prügikasti.

*

Hotellide hommikused rootsilauad on kõik ühesugused. Maitse on sama. Hea euro maitse. Piim on protsendiga 0,5 ja või on väikestes pakkides. Keedetud munad on natuke vedel ja müslit on mitut sort. Vorst, juust ja sink on eeskujulikult viilutatud. Kõik on täpselt ühepaksune.

Rekkajuhid sõidavad vaikselt. Nad on elus väga palju sõitnud. Suured autod sõidavad kõige parempoolses reas. Pühapäeva hommikul ongi teel ainult rekkad. DHL. TNT.

*

Auto gprs seade räägib juttu: „take the next turn to right“ või „continue on the E20“. Ta on naisterahvas.

Luksemburgis-Saksamaal-Taanis-Rootsis on kell tund aega maas. Mu arvuti on ka mu ipod, mängib ilusti muusikat.

Rootsi teede ääres on golfiväljakud.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?