20061116

suur vene teater

Pistu umbusklikuna lonkisin koos noorema kursusega Estonia teatri poole, et vaadata Kuldse Maski etendust „Valge kaardevägi“. Mõtlesin, et kolm ja pool tundi ma küll vastu ei pea.

Aga pidasin ja veel kuidas. Parim psühholoogiline realism, mis ma kunagi näinud olen. Laval olid meisternäitlejad ja kui vene teemat panevad ikka vene meisternäitlejad, siis on ikka vägev küll. Ja veel parim lavakujundus ka, mis ma elu sees näinud olen. Ses suhtes parim, et täiega läks etenduse olustiku, meeleolu ja kõikide sündmuskohtadega kokku.

Mul on hästi kahju, et seda etendust ei näe mu kursakaaslased, kes peavad "Kajaka" proovides passima. Just vene hinge tunnetamiseks oleks neile seda teatrielamust väga vaja olnud.

Paljud naised publiku seas löristasid pisaraid, mina olin lihtsalt rõõmus.

Ei tahagi nagu nüüd minna Draamateatrisse „Kuu aega maal“ vaatama.

Rohkem ma see aasta Kuldset Maski ei näe, sest lähen homme reisile.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?