20061122

teleseriaalid

Vaatasime täna seriaali „Sõbrad“ kõige-kõige esimest osa. Rachel jookseb kohvikusse pruudikleidis ja lesbi jätab Rossi maha ja Monica saab tünga veinimees Paulilt.

Siis vaatasime üht seitsmenda hooaja osa. Kõik karakterid on ajaga muutunud kindlamateks ja situatsioonikoomika on veel karrikatuursem.

Ma olen elus kokku vast umbes 15 kuni 20 osa sellest seriaalist ära vaadanud. Minu seriaali rekord vist. On äärmiselt tore mõte offi panna ja lihtsalt telekat vahtides lösutada, aga ei suuda ma teiste inimeste eludele keskenduda. Isegi kui neid esitatakse mulle äärmiselt naljakalt.

Pidevalt kõikjal kõik räägivad seriaalidest, a la et see „Põgenemine“ pidavat ikka üks hirmuspõnev asi olema…huvitav kas on olemas mõni seriaal, mis mulle sobiks regulaarselt vaadata.

„Ohtlikku lendu“ vaatan tuttavate nägude pärast, väikesena vaatasin „Päästja koolikella“, sest olin noor ja loll.

Jah muidugi Simpsonitele jääb ka silm pidama.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?