20061102

tuumamehed, sinu koogid

Pole internetti kodus, klõpsin jalgpalli ja saadet Foorum. Päris nauditav on kuulata kuidas Endel Lippmaa ja Marek Standberg omavahel targutavad, saan ka targemaks. Marek Strandberg näeb oma kasimatuses natuke Aivar Pohlak välja. See Eesti Energia juht räägib katkendlikult, vahel käib tohutult närvidele, kui mõni mees räägib pikalt ja katkendlikult. Lippmaa oskab ennast paremini ära põhjendada kui Strandberg.

Kaks tüdruktirtsu viskasid paneelmaja ees mind täna lumepalliga. Kohe palusid ka vabandust.

Boob teab:
BOOB: Ja siis ma korraga mõistsin. Sain aru, et segan tainast ja tõstan seda pannile küpsema. Siis jälgin, et koogid ära ei kõrbeks. Ja kui mõni kõrbema kippus, siis kurvastasin. Aga mitte kookide pärast vaid…
RITA: Vaid?
BOOB: Et kodu see koogiküpsetamine toimub mitte mille, vaid kelle pärast.
RITA: See on loomulik.
BOOB: Ei, see pole loomulik. Ühel hetkel sain ma aru, et ma ei küpsetaks neid kuradi kooke, kui sind ei oleks. Iga koogi juures välgatas mul kasvõi viivuks, aga välgatas, mõte, et just seda kooki sööd sina. Et just see kook ei tohi mingil juhul kõrbema minna. Et just see…kook. Peab olema kõige maitsvam. Kõige parem. Kõige ilusam kook…Sest sellest koogist…algab sinu hommik.
Urmas Lennuk

Comments:
Lipmaa oskab ennast paremini ära põhjendada kui Strandberg?

Come again? Vaata kasvõi Eesti Eskpressi blogist eilse saate üht lõiku - http://www.ekspress.ee/blog/archive/EEFV-6V68YU - ja loodetavasti korrigeerid oma arvamust.

Mees ju konkreetselt noris Strandbergi kasutatud termini kallal. Ja edasi astus kogu oma ölejäänud jutuga nii kolinal ämbrisse, et mul oli lausa hüsteeriliselt naljakas. Kuigi piinlik oli ka.

Strandberg kuulas viisakalt kogu jutu ära ja siis pani kaamerasse vaadates hea vastupirni (mälu järgi): "Kallis Eesti rahvas, pange tähele, akadeemik Lipmaa muretseb tuule kadumise pärast 36,9 miljoni aasta pärast. Samas aga ei muretse ta üldse tuumajäätmete pärast, sest nende eest lubab lepingu järgi hoolitseda üks Ameerika kompanii. Ja kompaniid, nagu teada, on üleüldse ühed püsivamad asjad maa peal."

:-D

Aga jah, Lipmaa esindas paraku sellist tüüpilist keskmist eestlast, kes viskab prügi metsa alla, peaasi, et oma hoovipealne puhas oleks. Et kurat nende tuumajäätmetega, küll ameeeriklased nad kuhugi panevad, Eesti jääb aga puhtaks. Absoluutne globaalse mõtlemise puudumise defitsiit ütlen ma selle peale.
 
Kui ma ütlen ausalt, siis mina ei tea kummal õigus on ja see pirn antud hetkel, kui Strandberg seda lausus, ei tundunud mulle üldse naljakas.

Ma õudsalt tahaks Rohelist poliitikat. Ma ei pea ennast ise roheliseks, aga lihtsalt oleks vaja igasuguseid vaidlusi.

Mulle tundus, et Strandberg ja Lippmaa mõtlesid erinevates süsteemides. Nad lähenesid asjale erinevalt.

Aga Strandbergil oleks vaja esinemist ja rääkimist õppida küll, sest see lihtsalt on nii, et loeb see "kuidas" sa targutad.
 
Kommenteeriks hoopis koogijuttu.. Meil tehakse kodus kooki siis, kui on liiga palju piimasaadusi ja õunu üle:S. Kuhugi peaks nad ju toppima eks ole...Ja siis pärast peab, silmad punnis, seda vastumeelselt sööma.

Nii et meil tehakse kooki siiski mille, mitte kelle pärast. Kahju.
Kivirähu Eesti Matus tuleb meelde.
 
täiesti õige jutt nende õunte kohta tegelt, kooki tehakse tõesti ikka ka selleks, et pole mõtet õunu lasta mädanema

aga lihtsalt see oli ilus lõik sealt näitemängust
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?