20070211

millised loomad on elus

Maria näitas mulle täna oma internetis elavat lemmikut, kellele meeldib maasikaid süüa.

Kas need oravad, keda olen Mustamäe metsas joostes silmanud, on elus? Kas loomaaias elavad loomad on elus? Kas koerad, kelle teised suured koerad on kaklustes tükkideks purenud, on kuskil veel olemas? Mitu elu on kassidel?

Loom on päris-päris päriselt elus ikka vist ainult sellele, kes on tema peremees. Oma väikesele printsile.

Reedeti jooksevad tööl koerad ringi. Mulle meeldib neile ikka pai teha. Aga minu arvuti lähedale nad oma nina pista ei tohi.

Comments:
Osade internetilemmikud on Bookmarkide all. Teiste omad Orkuti crushide hulgas. Mulle kangastus praegu see keegi, kes armastab maasikaid ja kelle võiks Orkutist üles leida. Noh, kui piisavalt luurata oskad.

Olulised on päriselulemmikud. Isegi macid on natuke nagu päriselulemmikud.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?