20070328

Balti Jaama ümbruses on nõnda palju huvitavaid tüüpe

Niina
Müüb perroonil kilekotte. Tal on laud erineva värvusega kotte täis. Tal on jope seljas ja kapuuts peas, sest perrooni katusealla ei paista kunagi päike.

Viljar
Seisab trollipeatuse ja putkade vahel. Pole võimalik aru saada, et miks ta seisab. Tema lihtsalt seisab. Mulle tundub, et ta ei ole purjus. Aga ta kannab ainult särki ja kulunud teksapükse. Ma ei tea, kas ta loeb mööduvaid autosid või mõtleb enesetapule.

Aleksander
Vibutab trammipeatuses oma keppi. Ta tunneb kõiki ja keegi ei taha temaga vestelda. Tal on kilekotis purgid ja pudelid. Trügib tagumisest uksest trammi ja tuleb siis kohe esimesest välja. Viipab trammijuhile ja naeratab siis koheselt kahel pingil istuvale mehele. Kisab midagi kõvasti. Keegi ei reageeri. Ümbritsevad inimesed tahavad jätta muljet, et Aleksandrit pole olemas.

Balti Jaam on kordi põnevam kui Viru Keskus.

Comments:
balti jaam on intrigeeriv paik tõesti. ma ka blogis kirjutand olen sellest, kuidas nt vannitoariiuliga vanatädi kohtasin :)

kui tarbimissotsioloogias tarbijavaatlust oli vaja teha siis ma ei läind stockmanni. ma ei seadnud samme ka kuhugi keskusesse. võtsin koha sisse hoopis balti jaama turul.
oi mis inimesi seal kohtas ja mis träni kõike müüdi. seal ühe maja sisemuses on isegi kahe lauaga kohvik ära peidetud kus käiakse suppi söömas. tore päev oli ja päike paistis:)
 
ah, et Niina... tema sürr kilekotiäri ja olemasolu teeb oktoobrist saadik igal hommikul tuju heaks. teda ei ole ainult siis, kui on Väga Külm.
 
Balti Jaam on kordi põnevam kui Viru Keskus.

Ai. Kui. Hästi. Öeldud.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?