20070310

Kaameranurk ja rekvisiidid

Täna algavad minu esimese (ja viimase) filmi võtted. Lavakooli lavastajatel ja dramaturgidel on kursus Filmitöö ja see raames peame igaüks koos Balti Filmi- ja Meediakooli esimese kursusega tegema lühivormi.

Mina saan esimesena käe valgeks. Tegelasi on palju - operaator, produtsent, kunstnikud, helimehed, valgustajad jne. Võtted toimuvad endise juuksurikooli aulasse ehitatud paviljonis. Ehk mis tuleb välja, kui kümme inimest tegelevad asjaga, mida nad ei oska.

Filmikeeles ja kirjasõnas rääkimine on kaks väga erinevat asja. Kuigi stsenaariumit kirjutades pilt jookseb, ei tähenda see absoluutselt seda, et oleksin võimeline kadreeringut koostama.

Eks igaüks tahab oma esimese filmiga olla midagi erilist. Nagu Trier. Nagu Tarkovski. Mina veel eriti. Ma ei tea, kas teen seda teadlikult, aga mu filmis on olemas kõik need vead, mis on esimestes filmides. Katsu viieminutilise looga kogu maailma ajaloo kokku võtta ja ise ei oska ära põhjendada, et mida miski täpsemalt tähendab.

Igatahes. Kohtumiseni sõnade vahendusel.

Hõiskame huvitava aja ja piinlike hetkede üle.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?