20070302

Keskerakond blogis end orki

Keskerakond kaotab valimised blogimise tõttu. Tähendab Edgari kamanda saab Riigikogus kõige rohkem kohti, aga nende ülemvõim saab olema väike. Loodetavasti jäävad nad riigipirukast kõrvale.

Ma ei ole nõus, et Keskerakond oleks võitnud seekordse poliitblogimise. Vastupidi. Rumal enesereklaam on väga kahjulik.

Tean päris mitut inimest, kes on otsustanud seekord valima minna just seetõttu, et Keskerakonna blogid ja neist võetud tsitaadid on neis tekitanud vastureaktsiooni.

Üldiselt loevad bloge inimesed, kes ise blogivad või kes töötavad arvuti taga ja neil on vajadus vahepeal midagi klõpsida. Tüüpiline Keskerakonna pooldaja ei blogi ega istu päev läbi arvuti taga.

Keskerakonna pooldajad on need „sajad ja tuhanded inimesed“, kellega Edgar ja Evelyn on viimastel nädalatel kohtunud. Keski toetavad venelased ja madala haridustasemega inimesed.

Kui Keskerakonna koguduse eesmärk oli oma blogidega juurde saada uusi toetajaid, siis see neil ei õnnestunud. Kui eesmärk oli üles ärritada oma vastaseid, siis see õnnestus suhteliselt briljantselt. Ära ärrita koera, kui sa temaga käituda ei oska.

Teksti kvaliteet, mis on Eesti poliitilistes blogides on primitiivne, rumal ja blogijale kahjulik.

Veelkord. Kõik valima! Muud polegi vaja.


Comments:
Kusjuures jah. Mina olen näiteks elav näide. Kuni ma tutuvsuin Saavisaare blogiga, ei olnud ma sugugi nii kindel, kas üldse viitsin valima minna.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?