20070405

ema uus mees on sama noor kui mina!

Ma armastan elu ja noorust!
Minu naine on väljakujunenud ja kindel isiksus!
Kindlasti on armastus olemas! See on raudpoltõde!

Järgmisel neljapäeval toimub Draamateatris minu näidendi „Perekond“ ette lugemine. Treileriks pool kolmandat stseeni. Tule kuulama ja saa õnnelikuks!

LAUPÄEVA ÕHTU KELL 23

Säm ja Tras istuvad kahekesi diivanil, nende ees on krõpsukauss ja suur vaagen puuvilju. Köögis on mõned tühjad pudelid. Kõikjal põlevad küünlad, on tunda magusat viirukilõhna.

SÄM: Tunnen end veidi süüdi. Oleksin võinud midagi paremat valmistada.
TRAS: Kõik on väga maitsev.
SÄM: Miks nad ära läksid?
TRAS: Minu pärast.
SÄM: Mis see tähendab?
TRAS: Oleksin võinud paremat nalja teha.
SÄM: Sinu huumorimeel on väga isikupärane.

Suudlevad.

TRAS: Kolme külalist on väga raske lõbustada.
SÄM: Kuhu kõik jäid? Kolleegidega rääkisin, saadsin kõigile mailboksi kontaktidele e-maili…valisin ilusa fondi ja panin kõvasti naerunägusid!
TRAS: Inimestel meeldib nädalavahetusel perekeskis puhata.
SÄM: Lähme varsti sauna.
TRAS: Ostsin uued nuustikud…

Tras tõuseb püsti ja jalutab akna juurde.

TRAS: Meil pole kaminat ja mullivann ei mahu sauna kõrvale.

Säm jalutab Trasi juurde, võtab talt ümbert kinni.

SÄM: Kallis, ära jonni.

Tras vaatab aknast välja.

TRAS: Vastasmajas käib mitu pidu. Kolmandal korrusel istuvad köögis vanamehed, suitsetavad, vaidlevad ja joovad viina. Kaheksandal on suur toaaken lahti, loobitakse riideid õue…
SÄM: Noored.
TRAS: Võib-olla peaks politsei kutsuma.

Säm suudleb Trasi selga. Järsku astub Vint uksest sisse, tal on käed verised ja ta kannab käes kassipuuri. On piduriides. Vint paneb kassipuuri laua peale ja jalutab kööki käsi pesema. Tras jääb kangestunult kassipuuri vahtima, Säm pöördub tütre poole.

SÄM: Mis juhtus?
VINT: Viienda-kuuenda korruse vahel lamas üks venelane, kutsusin kiirabi.
SÄM: Aga miks sina verine oled?
VINT: Ema, pidin ta kätt pigistama, muidu oleks ta verest tühjaks jooksnud.
SÄM: Issand, kas oli narkomaan?
VINT: Polnud aega küsida.
SÄM: Püha müristus.
VINT: Oli veenid läbi lõiganud. Võib-olla jääb ellu. Viitsid minuga trepikoda pesema tulla?
SÄM: Miks meie peame trepikoda pesema?

Vint võtab kraanikausi alt ämbri ja lapi ning läheb koridori.

SÄM: Mu tütar on hull.
TRAS: Lähen.
SÄM: Ta saab üksi koridoris hakkama.
TRAS: Sa oled valetaja. Hoolimatu lehm.

Tras osutab laua peal olevale kassipuurile.

SÄM: Ma ei tea, mis asi see on.
TRAS: Kassipuur.

Säm astub kassipuuri juurde ja piilub vaikselt sisse.

SÄM: Siin ei ole kassi sees.

Tras läheb toob magamistoast kohvri.

TRAS: Mul on kohver pakitud. Mul on alati kohver hädavajalikuga pakitud.
SÄM: Rahune maha.
TRAS: Ükskord lähme nagunii lahku. Parem on see kohe ära teha.
SÄM: Hingame….hingame…lõdvestu…oled mets…oled veejuga…aasal …lama...siin…oled liblikas…lendad...

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?