20070423

esmaspäeva hommiku fenomen

Tihti olen mõelnud, et kes on need, kes tulevad esmaspäeva hommikul töölt. Valvurid ja rekkajuhid. Neil on paar järgmist päeva vabad. Nemad lähevad praegu magama.

Nägin und. Meie lastelavastuse viimane etendus toimus kuskil kõledas kultuurimajas ja üldse ei tulnud publikut. Ainult mu vanad pruudid olid kohal. Kõik uute peikadega, mõni isegi kahega. Me pidime lavale jooksma millegi pärast publiku tagant. Mul oli juba pooltundi enne etenduse algust rotinina peas ja saba taga. Tekkisid hingamishäired. Etendus ebaõnnestus täielikult, sest kõik hakkasid improviseerima ja läksid omavahel tülli. Lamasin laval nagu laip, keegi tegi mulle pai, ma ei vaadanud, et kes.

Esmaspäeva hommik on suhtumise rutiinne kadalipp.

Comments:
rekkajuhid ja sotsiaalpedagoogid. ka mina lähen täna hommikul töölt koju. magama.
 
Ega see etendus ometigi tõega lõppema hakka, sest ma tahaksin seda enne lõppu ikkagi oma silmaga näha?
 
Kui mõtled lavastus "Tinasõdur, baleriin ja siga", siis tõesti saab tema aeg ümber. Homme Draamateatri laval eelviimast korda ja pühapäeval viimast. On vahel nukker küll, et kõik on nõnda päris...
 
Aga miks ei ole Draamateatri mängukavas vastavat märget, et pühapäeval viimane kord on?

Urr...
 
Netilehele nüüd on pandud, et viimane. See paberkandjal ilmuv mängukava on üldse üks suhteliselt kahtlane brošüür vist.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?