20070414

geenius

On üsna selge, et mu elu on saavutanud uue kvaliteedi. Aeg on muutunud imelikuks defitsiidiks.

Mulle meeldib see hetk, kui ma ei suuda inimesele öelda, et mis ma temast tegelikult arvan. Ma ei suuda suvalistele meestele ja naistele avaldada armastust. Olen ainult kohtunud inimestega, kes jätavad unustamatu mulje.

Mulle meeldib teha kunsti ja kirjandus lihtsatele inimestele. Olen alati itsitanud paatose üle.

Mulle meeldib, et üleeilne „esimene lugemine“ inimestele meeldis. Eilne sünnipäeva reede oli üks suur disko, kus keegi ei tantsinud, aga kõik tulid kohale.

Kõik veel muutub ja uued emotsioonid täidavad lüngad.

Ootan armastust, mis kunagi ei saabu.

Klišeede hommik!

Comments:
Armastus saabub! Ära lakka kunagi ootamast ega uskumast!
naerukas
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?