20070424

kunst.ee ja teised kultuuriajakirjad

Ma pole aktiivne ajakirjasõber. Loen kaootiliselt TeaterMuusikaKino-t ja mõnikord Loomingut ja vahel olen lapanud Akadeemiat. Nüüd on mul uus jäägitu lemmik. Kuigi Kunst.ee artiklite sisukus ja kirjutajate kirjaoskus varieerub põrandast laeni, on tegu väga hea ajakirja. Olen kolm viimast numbrit kaanest kaaneni läbi lugenud. Ilmub korra kvartalis, Jakob Kaalep teeb head küljendust-kujundust.

Viimases numbris on juttu ka RAMi ja Cnopti konfliktist Pärnus.

"Varsti purunes esimene pudel. Siis teine. Muusika katkes. Mihhail Gerts pöördus nii publiku kui publiku poole. Ta rääkis sellest, kui oluline on Schönbergi muusika. ta oli seda rääkides väga ilus. Kuid kogu situatsioon poleks olnud nii ilus ja dramaturgiliselt suurepäraselt lavastatud, kui Cnopt poleks oma tegevust varsti jätkanud. Ja siis käskis Gerts oma kooril lavalt lahkuda, karjatades kõigepealt kunstnikele: "Välja siit!" ning võttes siis sel õhtul lavalt viimast korda sõna: "Ma loodan, et kultuuriga nii ei juhtu!"

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?