20070426

samal ajal kui venelased saavad nuia...

...istun mina kodus. Pidin jalutama Mustamäele, sest trollid Tallinnas enam ei sõida. Mind jätaks Pronkssõdur ja tema hukkumine täiesti külmaks, kui see niipalju inimesi ei erutaks. Postimees online kirjtuab, et Tõnismäel on puhkenud sõda. Vaevalt asi nii hull. Loodan, et kõik laheneb. Kes homme veneleaste asemel tööle läheb? Miks on venelastel hea Eestis elada?

Tööandjad ärge lubage inimestel töölt puududa. Miks venelased tahavad siin elada, kui neid nii kõvasti kiusatakse?

Tavainimesed tunnevad end ka sellistes olukordades bravuursetena. Piipitavad atuosignaalidega ja jalutavad sõiduteel.

Venelased, miks te elate Eestis? Ja kui te elate, miks siis te ei austa seda riiki?

Kõik rahuneb ja kultuur on tähtsam kui poliitika.

Comments:
seal pole ühtki tööinimest, puha lapsed, nagu venelaste puhul ikka kui midagi tarvis ära teha.
mammad liiga paksud, papad liiga purjus et seal olla.
 
mart, oled loll? kas tõesti arvad et venelastel on eestis hästi elada???hahahaha! ainult mingi sitane igav töö. igav eesti.
 
mart, kõik rahuneb maha, jah, aga sina oled ikka loll Ma ei taha siin elada, ausõna! Ja eestlased ka kolivad väismaale)Miks nad eestis ei ela!
Ja kuidas teid austa kui teie meid ei austa?
 
eesti noored võivad ju mingiks ajaks välismaale minna, kuid lõppudelõpuks tulevad nad ikka kodumaale tagasi.
ja mismõttes, teised esimesi ei austa?? mul on väga palju häid vene rahvusest sõpru, asi ei ole rahvuses üldse, kes keda austab või mitte.
kuid praegu - sellise komejandi peale mulle tekib küll tunne, et minu austus on sündmustekäiguga muutunud ja asendunud mõistmatu tülgastusega. elu paneb asjad ise paika, kuid mõttetult rabeleda pole vaja. kellelegi pole seda jama praegu vaja.
 
"mart, kõik rahuneb maha, jah, aga sina oled ikka loll Ma ei taha siin elada, ausõna! Ja eestlased ka kolivad väismaale)Miks nad eestis ei ela!
Ja kuidas teid austa kui teie meid ei austa?

Väga tore, minu lemmik argument on "ise oled ka loll". Tead, see näitab piiritut rumalust, kui pole enam midagi muud vastata. Ja kui ei taha siin olla, siis lase jalga, ilmselt ei jää sind keegi väga taga nutma.
Vaata sõber, mingi pronksplönn on küll viimane asi, mis austust näitab ;)
 
Kusjuures ma üldse ei salga, et kindlasti ma olen loll. Aga ma tõesti ei saa aru, et miks on vaja endale R-Kioskist nätsu ja suitsu varastada. No 25 krooni ikka leiame.

Ma ei tea eriti, et eestlased oleks kodumaast eemal kuskil kunagi kambakesi märatsema kukkunud.

Rahu. Ainult samovari.

Tähendab, kui inimene ei taha Eestis elada, siis ega vägisi ei pea siin elama. Rongid käivad, lennukid lendavad jne.

Aga kui elad Eestis, siis ole inimene.
 
Venelased tahavad Eestis elada, sest siin on parem elada, kui Venemaal. Sinna ei läheks nad mingi hinna eest tagasi... aga kui saaks Saksamaale või Kanadasse... Jah selline on nende maailmapilt.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?