20070529

inimesed hakkavad kandma plätusid


Panin pläffid jalga. Kui suve hakul paned esimest korda pläffid jalga, siis on kindel laks, et nad hakkavad veidi hõõruma. Aga jalad harjuvad varsti ära, sest need on ikkagi mitme suve jooksul sissekäidud pläffid. Täna õhk ei seisa nii nagu eile, samas on päev veel noor. Mis suvi see tuleb? Jalgpall, töö ja kirjutamine, kas jagub ka inimesi päevade sisse. Maal tahan ju ka olla ja elada.

Ma olen üleüldse selle poolt, et inimesed, eriti tüdrukud, käiksid ringi avatud varvastega.

Comments:
Sandaalid, mitte plätud;)
 
Sandaal ja plätu on erineva disainiga. Sandaal on vist üldjuhul viisakam jalavari. Plätusid on muidugi hästi palju erinevaid liike - varbavahe plätud ja spordiplätud ja erootilised plätud ja pehmed plätud ja mõttetult koledad plätud.
 
millised neist variantidest sul on? =)
M
 
Muidugi on erinevad. Rõhusingi sellele, et hea jalg väärib korralikku jalavarju ehk sandaali, mitte plätut:)
 
mulle tundub, et sandaali saab kanna tagant kinni panna, aga plätu käib naksti varba otsa. või olen ma millestki valesti aru saanud?
mart, millega kevadkooli töristame?
 
Mul on varbavahe plätud! Oi, kui te teaks millised vabaaja jalanõud täna endale ostsin, olen hirmus inimene!

Mul pole täiskasvanud peast olnud õigeid sandaale, loodan kunagi luua mõne paariga isiklikul tasandil suhte.

Markko, kevadkooli töristame autoga! Millisega selle lepime varsti kokku! Loodame toredat kevadkooli!
 
Mart, ei saa mitte tore tulla ;)

Vaata, mis toredad esinejad :)Ilmataati tuleb ka moosida, mjäuh!
 
Mäletate, kunagi aastate eest juhatas kevadkooli sisse äkiline plätu-heitmis-performance!

Mis neist esinejatest, kui kodulehel on seekord näha ka osalejate nimekiri. Oh neid nostalgiat otsivaid endisis peda kuldaja psühholooge! Kas siis inimestel tõesti elu pole?

Küll ilma tuleb. Oleme ju võlurid.
 
plätu-heitmis-performance! oli 2005ndal - mäletan :)

Mart, http://www.zone.ee/udres2/sundmused/kevadkool/slides/IMG_5396.html
 
Je,

lisasin fotomälestuse postitusele.

Minul ei ole täna vaba päev, mina tegelen töölaua taga suurte asjadega. Kuulan Metro Luminali.
 
Fotomälestus jeesh :)

Minul on vaba päev, vabal päeval tegelen samade asjadega, mis mõnel muul päeval. Teha on palju, teha on kõike.
Varsti maalt linna, kooli ja siis kolmapäevasele tervisejooksule. Tagasi maale.

Tahan ilusaid ja mugavaid avatud jalatseid.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?