20070531

kui ei tee head nägu, kuid ei heitu

Ma tahaks nii nii väga saata kellelegi sõnumit, et ma tunnen oma vanaemast väga puudust. Aga kuna ma ei saa surma teemadel mitte ühegi inimesega rääkida, siis vaatan, mis külmkapis süüa on ja lähen magama. Homsed tegevused peletavad kõige olulisemad mõtted eemale.

Mulle ei meeldi kunsti kokku klopsida. Mulle ei meeldi esineda esinemiste pärast. Ei taha endale ära põhjendada ebasümpaatseid olenguid. Tahan süvenenult raamatuid lugeda ning enda jaoks saada väga suureks ja ülivõimsaks professionaaliks.

Ma oskan inimesi nakatada. See on väga tähtis. Aga ma ei suuda hakata võltside asjade pärast nakkushaigusi levitama. Mulle ei sobi ühtegi elukutsesse ega inimesse end täiel määral pühendada. Ma hakkan jonnima. Virisen end ummikusse. Parem olla viisakas ja tulla alati viimase bussiga koju.

Kõik on veel ees. Niipalju on maailmalt ja inimestelt ammutada. Eriti alandlikkust.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?