20070518

Maha rate! Surmake orkut! - ettevaatust Internet seksib!

Tänasest läheb lahti suur ja paks diskussioon. Tänu arvutifirma bossu kirjutisele Postimehes, algab eesti noorsoo massivõõrutamine kübererootikast.

Ma käin päris tihti orkutis. Nuhin ja kogun infot. Võib-olla olen ma pervert.

Lapsed, ärge käige rates, parem minge jalutama. Otsige ilusaid silmi.

Muide, raamatute lugemisse võib ära armuda. Tuleb lihtsalt leida oma raamatud. Vihkan seda, et targad inimesed teavad milliseid raamatuid peab noor inimene lugema. Kohutav võlu on ise endale avastada lemmikraamat.

Comments:
Ära muretse, on mõningaid teisigi, kes liiga tihti Orkutis käivad...
 
Oma parimad naised olen saanud Orkutist.
 
Mina pole Orkutist saanud ühtegi naist. Mis risk see oleks! Inimesi tuleb lahterda ikka silmade alusel mitte lugeda testimonialeid.
 
Ja need, kes ei näe?

Pean silmas pimedaid.
 
Pimedad näevad ja kurdid kuulevad, kõigil on omad kanalid. Aga sellest ei ole vaja praegu siin rääkida.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?