20070510

nõrgemale teed musi jõuga

Kui teised autod ei sõida, siis on hea autoga sõita. Kollased tuled vilguvad, saab valjult raadiost kuulata popmuusikat.

Käisime eile korra Marko sünnipäeval. Seal oli kaks mini-mini merisiga. Agnesele meeldis nendega mängida. Kõik inimesed panid need loomad endale vahepeal peopessa. Mina ei julgenud neid katsuda, kartsin katki teha.

Mul pole kunagi olnud ühtegi väikest lemmiklooma. Ei hamstrit, ei papagoisid, ei merisiga.

Kõige tihedamini surevad õrnad olendid ülearmastusse.

Comments:
Mul on juba 17 aastat kilpkonn Paul olnud. Tema juba katki ei lähe.
 
Aga Muki?
Aga kõik need notsud?
Kas siit jookseb piir Looma ja lemmiklooma vahel? Või on asi suuruses - notsude ja Muki kõrval oled sina väike Mart, nii et nemad on suured?
 
Just Maria, Muki ja Notsud on päris suured olendid. Ja mina olen nende kõrval väike nagunii.

Närilised on väikesed, sead ja koer on nende kõrval täitsa iseseisev elu.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?