20070514

tühi inbox tähistab emotsionaalset tasakaalu

Tegin eile kõik oma postkastid/inbox-id tühjaks, vajalikud mailid panin kaustadesse või sildistasin labeliga, Avastasin paar elektronkirja, millele oleks pidanud vastama ca 3 nädalat tagasi, üldjuhul ma sellist ülbust üritan vältida, aga mõnikord lähevad asjad meelest ära.

Mulle meeldib, kui mu mailiprogramm näitab inbox (0 messages) ja gmail soovitab lugeda uudiseid. Tähendab, mulle väga meeldib saada e-maile, aga tänapäeval on ju kõik kirjad enamasti asised või tähistavad mingit kohustust. Mulle meeldib soojatelt inimestelt saada e-maile selle kohta, et mida nad parasjagu mõtlevad või mida teevad. Kunagi ma olin hirmkõva mailitaja, see tulenes asjaolust, et kallis inimene viibis pikalt kaugel maal.

Nüüd pole enam seda kirjutamise alustamise hakkamist ka iseendas ja nagunii keegi eriti vastata ei viitsi.

Listid mul ei käi, sest oskan ise Internetist vajaliku informatsiooni üles leida. Pealegi on listidega alati see jama, et kui kord liitud, ega siis nii kergesti enam minema ei saa. Pärast saadavad eluaeg igasugust pahna.

Päike paistab, tõmbasin toas millegipärast kapuutsi pähe. Alustan nädalat. Võtan topsikuga eilset emadepäeva praadi kooli kaasa.

Comments:
Mhmh, mulle meeldib ka kui inbox on tühi - see on justkui vaikiv sõnum selle kohta, et pole kohustusi, millega peab kiiremas korras tegelema, kuigi eriti ei tahaks...

Kõik kirjad on oma kaustades. Ülearused kustutatud. Prügikast tühjendatud.

Vahel ma vaatan oma ilusate-sõnade-ütlemise-maile, mida ma aeg-ajalt saadan inimestele, kellest lugu pean. Vaatan neid ja mõtlen , et ma olen meeletu. Aga inbox on koguaeg nullis.Emotsionaalne tasakaal toimib..
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?