20070606

miks ma vaatan üksinda jalgpalli

* Kui on oluline mäng, siis ma ei salli idiootseid kommentaare. Inimesed kipuvad kambas igasuguseid teravaid märkusi tegema. Mõistan jalgpalli hästi. Ma ei soovi mängu ajal kuulda taktikalisi kommentaare a la "Jookse rohkem".

* Tahan klõpsida erinevate kanalite vahel ja kuulata erinevate kommentaatorite juttu sama mängu kohta. Näiteks täna näitab Eesti-Inglismaa mängu ka Eurosport.

* Tahan õlu joomise kiirust ise dikteerida. Kui oled seltskonnas, siis sotsiaalne kontakt kipub limpsamist tagant kiirustama.

Comments:
ma muidu ei ole suur jalgapalli jälgija, eriti telerist, aga praegu mul tuli meelde, et eelmine aasta jälgisin mänge ja mulle meeldis

tuli tuju vaadata ka täna :)
 
Täna avastasin ka, et vihkan taktikalisi kommentaare mängu ajal (Eriti veel asjast mitte midagi teadjatelt).
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?