20070629

suvereisid ja viimase hetke pakkumised.

Eile startisid mu sõbrad kaheks nädalaks avastama Gruusiat ja Armeeniat. Joovad seal veini ja kohtavad šarmantseid meesterahvaid. Minul on mõttes reisida augusti esimene nädal. Aga ma ei tea veel kuhu ja ma ei tea veel kellega. Nähtavasti üksi, siis ei tüüta mina kedagi ja keegi ei tüüta mind. Mõtlesin, et otsustan paar päeva enne reisi algust, et kuhu reisin. Võtan mõne viimase hetke pakkumise ja seiklen.

Milliselt Interneti aadressilt on kõige otstarbekam, kasulikum, kavalam, ratsionaalsem, bravuursem uurida ja otsida viimase hetke pakkumisi?

Või peaks hoopis avastama Eestimaad. Ma pole fotograafia huviline, nii peaks mu Eesti avastuses olema mingi üllam eesmärk. Püüda kala?

Comments:
Sead sammud äkki hoopis bussijaama? Läti on ka ju ilus ja eksootiline.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?