20070617
Tarantino ja varbad
Ühelpool kinotooli oli popcorni tops ja teisel pool õlu. Filmi jooksul kastsin vähemalt kolm korda näppe õlu sisse. Esimest korda elus käisin laupäeva õhtul Coca-Cola Plazas. Inimesi oli saalis vähe, film jättis kustumatu elamuse.
"Surmakindel" on kohustuslik film kõigile inimestele, kes tahaksid kunagi kirjutada suurepärast näidendi või filmistsenaariumi dialoogi. Ma pole kunagi näinud ühtegi filmi, kus niipalju räägitakse.
Tarantino ja Mati Unt on sarnased hinged. Mõlemad oskavad tšikke näitlema panna.
Kui filmi üliolulised detailid on naistevarbad, siis ma ei saa suhtuda teisiti kui joovastusega.
Peale Pulp Fictionit on see Tarantino kõige stiilsem film. Justnimelt, lisaks lihtsusele, näitlejameisterlikkusele ja dialoogi briljantsusele, oli selles kõiges stiili.
"Surmakindel" on kohustuslik film kõigile inimestele, kes tahaksid kunagi kirjutada suurepärast näidendi või filmistsenaariumi dialoogi. Ma pole kunagi näinud ühtegi filmi, kus niipalju räägitakse.
Tarantino ja Mati Unt on sarnased hinged. Mõlemad oskavad tšikke näitlema panna.
Kui filmi üliolulised detailid on naistevarbad, siis ma ei saa suhtuda teisiti kui joovastusega.
Peale Pulp Fictionit on see Tarantino kõige stiilsem film. Justnimelt, lisaks lihtsusele, näitlejameisterlikkusele ja dialoogi briljantsusele, oli selles kõiges stiili.