20070723

paks nukk ja Metsatölli torupill

Eile hommikul olime Margusega Rolandi laste sünnipäeval. Kaksikud said 500 päeva vanaks. Tegime peokäivitajatena algelist nukuteatrit.

Eile õhtul olime Haapsalus. Paralepa rand on üks väike rand. Ma ei teadnud seda. Kosmikud pole live-bändina just suurepärased. Metsatöll röögib, aga veidi atraktiivsemalt. Meeldib, kui torupill teeb häält.

Öine tagasisõit oli läbi une. Mängisime ärkvelhoidmise mängu.

"Maarja-Liis Ilus või Lenna Kuurmaa?"
"Lenna Kuurmaa"
"Liis Lass või Heti Tulve?"
"Milline see Heti Tulve veel on?"
"Sa ei tea Heti Tulvet!"
"Mina ei tea, minu arust on see jumala normaalne, et ma Heti Tulvet ei tea."
"Võiks asjadega kursis olla."
"Ju ta pole nii tuntud. Liis Lass."
"Ma võtaks Heti."

Comments:
:D ma võtaks ka ..
aga tegelikult pidid mõlemad targad tüdrukud olema .. Liisi olen näinud ise ja ta paistis viisakas ja arukas .. Heti tegi minu arust mingi firma millega nad nöörivad rikkaid inimesi ja pakuvad vastu midagi praktilise väärtuseta asja/teenust .. suhteliselt geniaalne..
homme(teisipäeval) kl 7 kakumäe rannas trenn tahtsin öelda hoopis .. et kui mahub plaani..
 
olen sel nädalal maal, aga aitäh kutsumast

ma võtaks igaljuhul Heti, 100%
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?