20070718

Sõin kebabi ja vaatasin inimkeha

Jahu tänava alguses on keldris vene kohvik, mis otsib endale kokka ja kus ei käi ühtegi inimest. Margus ükspäev ütles mulle, et sealt saab 45 krontsa eest maailma parimat kebabi. On kindlasti paremaid, aga ära ma ta sõin. Kõrvale jõin suure tomatimahla.

Selle tuvastamatu nimega söögi-joogikoha vastas on ArtDepoo. Olin kuulnud näitusest. Astusin sisse. "Keha muutumine" oli pealkiri, enamus piltidel olid rindade ja nokuga kõhud. ArtDepoo tundub olevat tore maja. Näitus on tasuta ja avatud 21. juulini. Mulle oleks meeldinud näha õhuga täidetud rangluid ja lihastes sääri.

Comments:
Ohoo Mart, sa käisid seal bistroos söömas! Me alati naljatame, et noh, kas läheme sinna õhtust sööma! Tundub jube sürr koht. Ja ma ei teadnudki, et ArtDepoosse saab sisse minna. Vahva!
naerukas
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?