20070716

Õudusunenäod ja une puudumine on suve suhe minusse.
Üsna mõnus.
Magada pole mõtet, kui saab ilma ja kui peab magama, siis olgu emotsionaalselt.
Olen sel suvel näinud oma elu kahtlasemaid unesid.
Ühe korra kohta ma tõesti ei ole kindel, et kas toimus asi elus või ilmsi.
Mu arvuti ärkas keset ööd ellu. Suhtles minuga.

Mu arvuti on väga elus organ. Tehiskaaslane, minu kunstneer. Teine süda. Ainuke südametunnistus.

Nädala aja pärast algab kahenädalane puhkus. Maale ja reisile! Aga kuhu ma reisin ja kellega? Kas Maagi raamatuga kahekesi Kreeka kuurortsaarele?

Comments:
ooo, see oleks nii äge puhkus, tahan ka Maagi lugeda!
 
muideks, see unenägude värk on mul ka. näen üha jaburamaid asju ning paiku. täna öösel tegin sõbrannaga tema kanepisõltuvusest intervjuud. ja kukkusin klaverieksamil läbi. kuigi, ei mängi mina klaverit ja ei tee tema kanepit. hurraa.

kus kohas me tegelikult unes ikkagi käime?
 
Spetses on see saar, kus Fowles Maagi kirjutas, jah. Sinna saab minna küll. Mitte et ma Fowles'i kirjanikuna kuigi kõrgelt hindaks.
 
Und pole mõtet uurida. Ta lihtsalt on. Salakaval. Analüüsimatu. Käime mööda untsus elu.

Maag on klišee. Ma ei teagi, kas iroonitsen raamatu kallal või võtaksin päriselt selle puhkusele teistkordseks lugemiseks ühes.
 
maag on tuttav märk mis toob kaasinimestest välja äratundmise. või vähemalt sellelaadse tunde.
ei ole ilus lasta kondlastel pettuda.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?