20070827

Esimest korda elus teatris!

Ma kirjutasin näidendi Perekond eelmise aasta novembrikuus. Hiljem veidi muutsin.

12. aprillil oli Draamateatris esimene lugemine. Lavastasin ise loo ära. Maikuus kandsime koolis eksamil ette, saime kiita.

Tänu heale juhusele on lugu jõudnud ka juba tõlkimisse. Septembris peaks tekst ilmuma itaalia ja ungari keeles ühes Euroopa noorte dramaturgide antoloogias.

Minu näitlejad on Agnes Aaliste, Kristel Leesmend, Riho Rosberg, Ago Soots.
Nad on suures osas end ise ära lavastanud.
Lavastus Perekond esietendub 22. septembril Nukuteatri ovaalsaalis.
Septembris mängitakse lugu veel 26. septembri õhtul.
Edaspidi 3., 4. ja 31. oktoober ning 1. november.
Piletilevi kaudu saab pääsme lunastada siit. Piletilevi kaudu on piletid 10 krooni kallimad.
Nukuteatrist ostes maksab tavapilet 125 krooni, sooduspilet 100 krooni.

Ega mul pole aimugi kuidas see kõik lõpeb. Aga selle ma ütlen kohe ära, et mul pole plaanis elus kirjutada või lavastada või kirjutada ja lavastada väga mitu lugu. Kuid see on saatuse armastus, et Perekond siiski täpselt sellise koosseisuga ka päris publiku ette jõuab.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?