20070819

Inimesetuse nõue

Kõige kergem on mind tappa inimestega. Kui ma pean 24 tundi olema teiste keskel – magama teistega samas ruumis, pidevalt tutvuma ja reageerima. Mul on väga raske allutada oma iseloomu kollektiivi heaoluks. Ma ei rõõmusta niisama. Ma ei paita tühjalt.

Suvi on tore, saab reisida ja kogeda palju. Õhk võib otsa saada.

Kui ma eile öösel autoga maale jõudsin, siis astusin autost välja ja hakkasin kohe pissile. Vaatasin üles, tähed vaatasid vastu.

Kui ma üleeile öösel Hiiumaal saunast merre ruttasin, siis vaatasin üles. Ainult Hiiumaal pidavat olema nõnda palju tähti. Vale.

Kui me eile Jussiga Pärnu jõudsime ja Statoili autopesulas itsitasime nagu saamatud tüdrukud, siis me korrutasime teineteisele „Ma ei taha viina juua, ma ei taha viina juua.“

Me ei joonud pulmas viina. Viisin Jussi öösel Võrut vallutama, kuulasime umbes 30 korda Roxette lugusid „Joyride“ ja „Sleeping in my car“. Ühed väikesed karvased loomad jooksid auto eest läbi, Juss oli täiesti kindel, et need olid mägrad.

Registreerimisel kõik nutsid, sest laulsime noorpaarile ja laulda oli raske, sest kõik nutsid.

Reedel pidas Velveti jalkameeskond oma esimese sõpruskohtumise, reedel võitis Velvet oma esimese mängu.

Margus tuleb täna minu maale, lähme seenele ja kalale. Margus ütles, et ta ostis mulle õnge.

Tegin pliidi alla tule ja valmistasin omletti. Kõrvale segasin kodujuustu tomatitükkidega.

Kuulan Björki ja lähen kohe hetkeks aeda jalutama. Võtan puu alt mõne õuna.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?