20070918

Hansapanga terror

Kallis rahahoidja, sa oled näotu ja omakasupüüdlik.

Ma juba eelmine aasta kirjutasin sulle solvunult avalduse, et ma ei taha, et mu arvele vägisi enam kunagi kannad mõne õppelaenu. Ja mida ma täna avastan!

Hansapank on mulle üleeile arvele kandnud 25 000 krooni õppelaenu. Sa tahad mind vägisi teha enda orjaks. Miks ma pean sulle iga aasta kirjutama uut avaldust, et ma ei taha olla ori? Ma ei taha vägisi su alam olla. Mõttetu pank.

Homme lähen mõnda õudsasse pangakontorisse ja pean umbkeelsele tellerile seletama oma ängi.

Comments:
Minul kunagi võttis see sama kurikuulus rahahoidja arvelt summa maha mille kohta nad pikalt seletust ei suutnud leida. Lõpuks öeldi, et see on ühe lepingu sõlmimise tasu mida ma tegelikult sõlminud ei ole, aga see on ausalt hea asi.
 
Tore-tore. Kui õppelaenu intress on endiselt mõttetult madal, siis muidugi lase õppelaen endale kontole kanda ja osta selle eest kasvõi võlakirjafonde. Tõenäoliselt teenib sellega rohkem oluliselt raha kui sellele kulutatud aja alternatiivtulu.

Kui seda laenu veel EEKis ka antakse, siis seda parem, inflatsioon paneb selle laenu anyway nahka.

Võid ka lihtsalt pröögata :)
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?