20070909

Mina ei ole osanud leinata koos leinajatega ja rõõmustada koos rõõmustajatega, inimeste askeldamistega kaasa minna, mulle sattus väga üksildane amet, ja inimpelgusest ei vabastanud mind miski muu peale alkoholi, ja hiljem kuulsus. Ma pidin saama nii kuulsaks, et mult iial isikutunnistust ei küsitaks. Ma sain nii kuulsaks. Siis võisin olla kindel, et olen teretulnud ükskõik millisesse seltskonda või inimhulka, aga siis oli juba liiga hilja, ma läksin oma teed, oma üksindust otsima.

Mina kirjutan lauseid, nagu igavat ettekannet kuulates joonistatakse paberile kõikvõimalikke kujundeid, ja kõik ettekanded on igavad, inimesed on raamatud, mida sa oled juba lugenud, väga väheseid tahad uuesti pihku võtta; tühjaksjoodud pudelid, mille eest saab nelikümmend ööri tükist, kui sisu on olnud odav, aga kui sisu on olnud kallis, kõlbab kest ainult lambijalaks.

Loen Pentti Saarikoski märkmeid elust.

Comments:
sa oled ühe oivalise teose otsa sattunud. ära liiga suurte palade kaupa loe, pärast võib kurb hakata.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?