20070928

See on üks soe kevadõhtu. Väljas on juba kauem valge. Poiss ja tüdruk on pargipingil.

SKIS: Mul on väga halb tunne.

ART: Miks?


SKIS: Sa väga meeldid mulle.


ART: Siis on küll sitasti.


Poiss suudleb tüdrukut.

ART: Pehmelt suudled.

SKIS: Sa ka. Tead ma…

ART: Ei tea.


SKIS: Ma pole üksik. Mul on keegi.


ART: Nojah.

SKIS: Mu relationship status on committed. Olen suhteinimene.

ART: Teed nalja?

SKIS: Ei tee.


ART: See on üllatus.

SKIS: Kas hea või halb üllatus?

ART: Lihtsalt üllatus. Mulle meeldiks mõelda, et sa oled ülikorralik tüdruk.


SKIS: Mulle meeldiks ka mõelda, et ma olen ülikorralik tüdruk. See on esimest korda elus, kui ma teen niimoodi.


Tüdruk suudleb poissi.


SKIS: Aga ma ei kahetse seda, mis laagris juhtus. Mul pole kunagi sellist tunnet olnud.


ART: Ma pole kunagi laupäeva õhtul Coca-Cola Plazas käinud. Sul on hea maitse. Tarantino on super. Kui kogu aeg on kaadris seksikad varbad, siis mul läheb kõvaks. Ma tahan kohe su varbaid näha.


SKIS: Ei saa.


ART: Miks?


SKIS: Kõike ei saa nii lihtsalt.


ART: Palun näita mulle oma varbaid.


SKIS: Varbad on äraleierdatud.


Tüdruk peidab oma varbad ära.


ART: Ma vihkan modellide näljutatud rangluid.


SKIS: Mina armastan ilusaid inimesi.


ART: Aga sinu rangluud on kõige seksikamad luud maailmas.


SKIS: Sul on vist väga palju naisi.


ART: Ei. Olen vaikne poiss.


SKIS: Eelmise aasta laagris sebisid endale mingi valge peaga tšiki ja ülemöödunud aasta seksisite paadikuuris Avega.


ART: Kust sa tead?


SKIS: Ave rääkis. Ta ütles, et tal oli väga tore.


ART: Nojah.


SKIS: Marakratt.


ART: Miks sinusugune ülikorralik tüdruk, kelle relationship status on committed suudleb pärast kinoseanssi poisiga, kes on single forever?


Suudlevad.

SKIS: Vastandid tõmbuvad.


ART: Sulle meeldib õlut juua. Naised ei joo õlut.


SKIS: Sa kirjutad pikki kirju. Enam nii ei tehta.


ART: Sa käid kick-boxi trennis. Naised ei löö.


SKIS: Sa sööd rasvast liha. See on ebatervislik.


ART: Sa oled ülbe. Sa valid inimesi.


SKIS: Sa oled veel ülbem. Sa ei suhtle üldse.


ART: Sa mõtled nagu mees.


SKIS: Sa oled tundlik nagu naine.


ART: Sa juhtisid täna ühe käega autot ja ma tundsin end kõrvalistmel väga kindlalt.


SKIS: Sa tõid mulle täna maasikaid ja prantsuse siidrit.


ART: Sa lõhnad hästi.


SKIS: Su habe on mõnus.


Kiimatsevad.


SKIS: Ma lähen nüüd koju.


ART: Ma kutsuks su enda poole kohvi jooma, aga sa vist ei joo kohvi.


SKIS: Kohvi on organismile väga kurnav.


ART: Ma oskan teha piimakohvi.


SKIS: Kohv on kohv. Tsau.


ART: Tsau. Tsau. Tsau…


Tüdruk suudleb veel korra poissi ja jookseb minema

Comments:
Hahh, üht elumomenti meenutav jutt :P Täiesti perses, kuidas täppi läheb :D
Aitäh, Mart :)
 
Ülihea. Täitsa nii ongi. Kõigile tähendab see midagi. Elu on ikka imelik, tuleb niimoodi ringiga tagasi.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?