20071022

muidugi kohvi, mis muud

Mis on parim enda ärkvel hoidmiseks?

Ma ei mõtle öösel, öösiti ma magan paar tundi. Lähen vara magama ja ärkan ka hommikuti vara.

Ma mõtlen pärastlõunal, pärast nelja. Silm tahab silm kinni vajuda, tekib jõudehetk.

Kohvi on vana lemmik, proovisin eelmine nädal energiajooki trimbata, suht imelik asi, hetkeks lööb selgeks, kuid näkku tekkisid mingid punnid ja kuna ma olen punnifoobik, siis energiajook mulle ei sobi. Punnid võisid tekkida ka põlve rohtudest, mulle ei meeldi punnid. Mulle ei meeldi punnid isegi siis, kui teised ütlevad, et need on nii väikesed punnid, et neid ei märka.

Osad joovad suures koguses Coca-Colat, aga ma ei viitsi seda küll tegema hakata. Pealegi teevad Coca-Cola ja energiajook paksuks.

Kohvi ja kohvi võivad olla väga erinevad. On olemas väga halba ja väga head tökatit.

Comments:
Kas kohv on meelega kohvi, nagu irooniaga öeldud?
 
iroonia on mitme otsaga asi
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?