20071022

Täna oli Uus Tase ehk Mart Lankotsi ja Janno Siimari sünnipäev. Näitemängu üks esimesi stseene.

Lava läheb valgeks. Mart teeb lapseriietes vahvleid.

KUUSK
On öö ühe väikese korteri köögis Pärnus. Köögilaua peal suitseb mitu vahvlimasinat. Nende juures seisab väike Mart.

Mart valvab. Tal on puulusika ots vahvlitaignaga suus, tema pilk on naelutatud vahvlimasinatele. Tagatoast tuleb Mardi ema pappkastiga, paneb kasti laua nurga peale.

EMA
Paki vahvlid kasti. Homme varahommikul põrutame Tallinnasse Rock Summerile! Mart, mis sa arvad, palju võiks ühe vahvli eest küsida? Järjekord on nagunii sada meetrit pikk.

Mart ei vasta, põrnitseb vahvlimasinaid. Vahlimasinad hakkavad tossama, Mart võtab mõlemast masinast vahvli välja ja paneb uue taigna lusikaga sisse. Mardi ema maitseb ise ühte vahvlit ja jälgib poega.

EMA
Mart, sa oled mul tubli poiss. Mis ma küll ilma sinuta teeksin.

Mart vaatab asjalikult vahvlimasinaid ja pistab uuesti lusikaotsa suhu.

EMA
Mart, kas sul on paha tuju?

MART
Ei ole, ei ole.

EMA
Sa oled nii tõsine.

MART
Ei ole. Ei ole.

EMA
Sinust saab küll kord üks õige mees.

Mart ei vasta midagi.

EMA
Mart, oled sa mõelnud, kelleks sa saada tahad?

Mardil on järjekordsed vahvlid valmis saanud ja ta pakib need asjalikult pappkasti.

EMA
Mart, oled sa mõelnud, kelleks sa…

MART
Ei ole, ei ole.

EMA
Kui väike Mart suureks kasvab, siis saab temast politseinik! Ei, minu Mardist saab poliitik! Ei, ärimees. Või arst? Meremees!

MART
Ema, ma tahan saada maailma kõige paremaks vahvliküpsetajaks!

EMA
Aso. Täna öösel on vaja veel väga palju vahvleid valmistada.

MART
Ma võin igal öösel vahlveid küpsetada.

EMA
Oi Mardikene…

MART
Mulle meeldib vahvleid küpsetada. Mulle meeldib teha tööd.

EMA
See aasta on Rock Summeri peaesineja minu tulevikulootus – väike Mart. Maailma parim vahvliküpsetaja!

Hakkab mängima Roxette „Sleeping in my car“. Mart ja ema pakuvad entusiastlikult esirea tšikkidele paar enda tehtud vahvlit.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?