20071013

vanameistri perfektsus

Ja vihma sadas ja kõigi riided olid veidi märjad, kui bussi jõudsid ja ma andsin oma pirukad Liisile ja Pepsit jõi enne Tartut Liisa, sest tal oli paha, aga mina õppisin juba väga väikesena, et kui on väga paha, siis tuleb Pepsit või Cocat juua ja me mängisime bussis viimase tähe mängu ja algul me mängisime bändinimedega ja siis "asjadega, mida saab suhu panna" ja kõik naersid, kui ma pakkusin "seapea".

Ja Ingo Normeti lavastus "Suurema kurbuseta" rabas põhimõtteliselt meid kõiki. Täpselt kokkuliimitud konstruktor ja mis kõige olulisem, see LIIGUTAS ja sel oli SÕNUM. Minge vaadake. Üks parimaid asju, mis viimasel ajal on võimalik eesti teatris kogeda. Kaugel meelelahutusest.

Ja paljud jäid Tartusse, aga mul oli hea meel, et mina ei jäänud ja tagasiteel me meenutasime Inglismaad ja ma panin Katale magamiseks peale oma jaki ja võtsin töö juurest auto ja auto läks kiiresti soojaks ja ma jõudsin koju ja kuulan klassikalist muusikat ja ei taha veel magama minna, kuigi kell hakkab kaks öösel saama.

Tore on.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?