20071030

Varjasin eile presidendi ja vabariigi esimese leedi vaatevälja, kui vaatasin Nukuteatris Tbilisi Marionetiteatri gastrolli. Täpselt annab asja edasi minu kõrval istunud Veiko. Või Margus.

Täna öösel magasin 4 tundi. Algul ei tulnud und, pärast läks ära.
Kell kuus tõusin voodist püsti, tegin oma 40 kätekõverdust, võtsin dušši ja valmistasin vedelat putru.
Hetkel kuulan muusikat, kohe hakkan rongi peale jalutama.

Eile lugesin ühte pika pealkirjaga näidendit.

David Grieg
Kosmonaudi viimane teade ühele endises Nõukogude Liidus elavale naisele, keda ta kunagi armastas

Erik
Ma võin osta sulle kõike, mida sa tahad.

Nastasja
Ma ei taha midagi.

Erik
Aga need asjad?

Nastasja
Ma tahtsin neid siis, kui ma neid osta ei jõudnud.

Erik
Sa ei tahagi neid enam?

Nastasja
Ei. Kui ma neid praegu vaatan, siis ei tunne ma enam midagi. Kas sa oled solvunud?

Erik
Ei. Ma saan sellest aru. Ma tunnen asjade suhtes sama moodi.

Nastasja
Ma tahtsin neid asju nii väga, et mul oli lihtsalt sitt oll…aga praegu ma ei tunne ennast sitasti. Ma tunnen, et ma olen neist vaba. Ma tunnen ennast elusana.

Erik
Mõned ütlevad, et inimene peab oma soovidest vabanema…mõned ütlevad, et nii saab inimene õnnelik olla.

Nastasja
Ma usun neid inimesi.

Erik
Aga ma olen avastanud, et ainus viis, kuidas oma soovidest vabaneda, on omandada see asi, mida sa soovid. Kui see sul olemas on, siis sa ei taha seda enam. Siis oled sa tõepoolest vaba.

Nastasja
Selle filosoofia järgi elamiseks peab väga palju raha olema.

Erik
Oo jaa. Sellepärast see toimibki väga väheste inimeste jaoks maailmas.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?