20071121

Jõudsin koju, panin hetk tagasi televiisori mängima, kohe kõlab Inglismaa-Horvaatia mängu lõpuvile ja Inglismaa ei pääse EM-finaalturniirile. See on inglise inimeste jaoks katastroof. Olgugi, et Venemaa, olen rohkem Venemaa poolt kui Inglismaa poolt. Kuigi mulle London väga meeldib.

Praegu näitab teatris NO99 näitleja Kristjan Sarv näitleja piire.

Kõlas lõpuvile. Beckham on kivinäoga.

Venemaa võidab parasjagu Andorrat ainult 1-0. Eesti võitis teatavasti 2-0.

Mu filosoofiaettekanne meeldis kaasõpilastele. Nad said kõigest aru, mis ma rääkisin.

Andorra-Venemaa mäng lõppes, venelased pilluvad hollandlasest treenerit Hiddinkit õhku.

Comments:
Millest Su filosoofiaettekanne rääkis? Kas mainisid ka Ludwig Wittgensteini?
 
Ma ainult temast rääkisingi, "Filosoofilised uurimused"

Tegemist on suurepärase raamatuga.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?