20071128

kusekotid sõidavad bussiga

Seekord Nafta!
Ilusad asjad on auasi. Mõnu. Ahnus. Jõud.
Estraadikava oli alguses igav, lõpuks etenduse mulle meeldis.
Mulle ei meeldi, kui näitlejad laulavad või tantsivad keerulisi numbreid, sest olgugi, et esituse mustus võib anda tähenduse omaette, ikkagi jätab konarlik sära ei liha ega kala tunde.

Tõsielusari "Noalaev" otsib osatäitjaid. Kõik lähevad. Paneme eesti väikesele inimesele otse näkku. Otse kümnesse.

Mulle meeldivad suured teravad kontrastid etenduse sees ja näitleja lahkumine teatrihoonest oli mõjuv.

Muide. Jooga on kilide vandenõu valge inimese vastu.

Eile eletktrirongis istus minu vastas naine, kes luges värsket Kroonikat. Ma pole kuid enam ühtegi Kroonikat lapanud. See tädi tundus mulle eile ilgelt nõme.

Igal õigel mehel on auto. Ainult haisvad kusekotid sõidavad ühistranspordiga.

Comments:
Su viimane lause oli kah päris kontrastselt mõjuv!
Süllogism kõlaks siis umbes nii, et.. Kõik nõmedad loevad Kroonikat. Mart Kroonikat ei loe. Seega Mart pole nõme
 
Respekt rongiga liikuvale mehele, see on romantiline... saaD jalutada, käest kinni hoida ja romantikat teha.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?