20071101

Lavatükk "Uus tase" tänase Eesti Ekspressi seltskonnaveerus.

Janno astub valgussõõri.

JANNO
Kui mõni öö teen kella neljani tööd ja mõte muutub hägusaks ja kõik huvitavad youtube lingid olen läbi vaadanud, siis hakkan paratamatult mõtlema, et mis see elu on? Joon kohvi, teen suitsu ja mõtlen. Päeval, kui elu on argine ja inimesed sagivad ringi, siis ei mõtle ega ei märka, siis hakkaks teised naerma, küsiksin on sul viis minutit aega ja kui on, siis küsiksin, et palun ütle mulle mis on elu mõte…Mart…

MART
Noh, mis tahad?

JANNO
Ma mõtlesin praegu välja, mis on elu mõte.

MART
Ära hakka.

JANNO
Tahad ma ütlen sulle.

MART
Ma söön praegu, ma ei viitsi su lolli loba kuulata.

JANNO
Elu mõte on korraldada oma sünnipäeva.

MART
Teistmoodi korraldada.

JANNO
Pakkuda üks päev aastas inimestele miskit kirgast.

MART
Rutiinivaba elu.

JANNO
Iga sünnipäev peab olema eelmisest parem.

MART
Sa pead ise olema parem, kui oli su eelmine sünnipäev.

JANNO
Nagu uus tase.

MART
Iga aasta uus tase.

Keegi istub märkamatult seljaga tugitoolis. Mart ja Janno tõstavad laua eemale ja tõstavad tagant tugitooli keset lava.

MART
Tahaks sünnipäevalaulu.

JANNO
Ma mõtlesin just sama.

MART
Kihvt oleks, kui kõik inimesed laulaksid.

JANNO
Mart, mul on sulle kingitus.

MART
Janno, mul on SULLE kingitus!

Tugitoolis olev naine keerab ringi, kingad klõbisevad. See on Reet Linna ja ta esitab laulu „Laulge kaasa“. Astub kahe juubilari vahele, õõtsuvad kolmekesi, „Laulge kaasa“ kõlab üle kogu Von Krahli teatrihoone. Järgneb ühislaul „Me pole enam väikesed“.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?