20071103

See vihm on lume nägu, mis laupäeva varahommikul taevast kukub. Ärkasin enne kuute, aga midagi tarka pole veel jõudnud korda saata. Teen täna vist pannkoogijahust ja mineraalveest pannkooke. Pühapäeva hommikul tehakse pannkooke, rikun reeglit.

Eile on "Uus tase" loomingukollektiivi tänuõhtusöök restoranis. Oli tore. Naersime ja sõime maitsvat toitu. Ma käin harva restoranis, seepärast saan iga kord elamuse.

Performance jäi eile vaatama. Kanuti saalis Martin Creed. Oli olnud igavad roppused. Hea, et läksin õigeaegselt oma loomingukollektiiviga restorani. Mulle pole kunagi hilinejad meeldinud.

Comments:
Ma pole ikka veel rahu saanud küsimusele, kas Martin Creed oli miski narkootilise/uimastava aine mõju all või mitte. Miks ta küll korrutas seda sama nalja ikka ja jälle ja veelkord. Selline tunne, et tal endalgi oli vahepeal piinlik, siis tekkis jälle mingi mäluauk ja läks sama "eeeööömmmmmmeeöö" edasi.
 
hmm, mina jällegi tean inimest, kellele väga meeldis, nii et maitse asi.
 
ja mulle ütlesid täna teised inimesed, et tegelikult oleks mulle ka väga meeldinud, seal loobiti ju lilli põrandale!!!
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?