20071216

Kas teater ON sport?

Ja ma kirjutasin täna ühe luuletuse. Mina olen vana luuletaja. Vana ja halb luuletaja.

Mis ehitus saab õpid?
Üldehitust.
Mis on su plaanid peale lõpetamist?
Ma hakkan ehitama.
Kus? Mida?
Maju. Ma võin ehitada igasuguseid maju, sest olen õppinud üldehitust.

Kes sina oled?
Rahvusvaheline ärijuht
Kes sina oled?
Konsultant
Kes sina oled?
Spetsialist
Kes sina oled?
Projektijuht
Kes sina oled?
Partner
Kes sina oled?
Juhataja
Kes sina oled?
Direktor
Kes sina oled?
Kes sina oled?
Kes sina oled?
Oled sina kes?
Kes? Kes? Kes?

Mida sa oskad?
Ma olen õppinud…
Mida sa oskad?
Ma olen õppinud…
Oled sa õppinud või oled sa nagu õppinud?

Keegi ei oska midagi.
Keegi ei oska midagi oma kätega valmis teha.
Keegi ei oska ühtegi tööd.
Keegi ei oska mitte midagi, aga supermarketis on palju inimesi.

Kas sa oled kuulnud lugu tüdrukust, kes oskas läbi seinte käia?

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?