20071226

Öösel pidin "Laulge kaasa" saates esitama koos Birgit Õigemeelega kuskil trammipeatuses Birgiti seda kõige kuulsamat hitti praegu, aga kuna ma ei oska laulda, siis rääkisin enne temaga läbi ja ta laulis üksi. Me olime ühel nõul. Pärast veel helistasime teineteisele ja rääkisime igasugustest asjadest.

Hiljem tegin "Ohtliku lennu" uut süzeed, keskmine Toompere mängis Västrikut ja mina olin pätt ja ma lavastasin Västriku öisel tänaval toimuvas mõrvas süüdi. Västrik hakkas siis elama koos hipidega mingis keldris.

Ülemagamine vist. Vahepeal öösel und pole, siis passin niisama.


Comments:
Huvitavad tegemised sul öösiti:D
Muide mis laulda oskamisse puutub, siis M. Pulleritusu muusika didaktika loengus tehti meile teatavaks tõsiasi, et iga inimene oskab laulda ja peab mingis vahemikus vähemalt viie noodi piires viisi, nii et on vaja vaid see vahemik leida. Mis on mulle, kui maailma kõige ebamusikaalsemale inimesele, suureks lohutuseks.
Ja ilusat jõulude lõppu ka!
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?