20080107

Täna öösel kella neljast viieni mõtlesin ma mis maagiline või kaasasündinud või õpitav mõiste on defineeritav kui "isiksus". Fakt on see, et maailm vajab isikupäraseid, eristuvaid ja sisemiselt täidetud isiksusi väga.

Isiksusi on hea vaadata nii elus kui laval.

Peamine järeldus milleni vahemikus neljast viieni jõudsin on see, et isiksus on eelkõige äärmiselt eneseteadlik. Sügavalt ennast ja erinevaid taustsüsteeme tunnetav inimene on muutunud harulduseks.

Ma ei jõua ära oodata millal need rasked ajad ükskord hakkavad...

...oli üks siiras lause, mis täna mulle telefoni öeldi. Järgnes mõlemalt poolt spontaanne naer. Ma ka ei jõua. Muudkui kirjutatakse ja planeeritakse raskusi, aga rääkimine on üks asi ja elu pole mingi asi. Las inimesed hindavad väärtused ringi.

Tegelikult ei jõua ma ära oodata oma Berliini reisi, mis algab täpselt nädala pärast.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?