20080215

Olga Meinsonile raskelt meeldib

Täna hommikul tööl selgus, et üks projektijuht on haigeks jäänud ja nii läksin ma tema asemel teistega koos Vain & Partnerid koolitusele Energialaeng 2008. Koolitus toimus Viru hotelli konverentsikeskuses ja oli minu jaoks täiesti mõttetu. Muidugi olen ma väga vale inimene, kes oskaks kuulata müügimeestele mõeldud juttu. Aga nagu ütleb uus moodne vanasõna: Kõik on müük.

Olga ei suutnud absoluutselt saalis istunud neljasadat inimest panna ennast austama ja kuulama. Olga tegi vahepeal lapsehäält ja piinlikult ninnu-nännutas. Äritunde tekitamiseks tuleb rääkida vastavalt etiketile. Vahepeal vürtsitas Olga pleenumit venekeelsete tõeteradega. Proua kasutas pidevalt sõnaühendit "Mulle raskelt meeldib...".

Mina kirjutasin koolitusmappi haigeid küsimusi ja palusin enda kõrval istunud Mardil ja Linchikul mulle anda selgeid vastuseid.

Lõpuni vastu ei pidanud. Kui Olga ergutuseks tantsima hakkas, siis tuli tunne peale, et viibin kuskil urkas. Mitte stiilses urkas, vaid lamedas urkakõrtsis.

Pinnapealse ja igavalt esitatud jutuga pole võimalik inimesi haarata. Vähemalt minusugust kärsitut egot.

Aga nägin teistsuguseid inimesi, vaevalt enam kunagi siukesele koolitusele satun.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?