20080203

Shopping & Fucking

Lulu
Sa ei oma meid, me oleme olemas, me oleme inimesed. Me saame hakkama. Mine. Hakka juba astuma raisk. Mine. MINE.


*

Brian
Ma tahan, et te mängiksite mulle midagi.

Lulu
Ma ei teadnud. Ma ei ole selleks valmistunud.

Brian
Olge nüüd. Te olete näitleja. Te peate olema võimeline midagi esitama. Kui näitleja pole võimeline midagi esitama, kui temalt midagi palutakse…mis ta siis tegelikult on? Mitte miski.

*

Gary
Mille peal sa väljas oled?

Mark
Sa mõtled…

Gary
Seksipoolelt.

Mark
Seksipoolelt, ma ütleks, tavalised asjad.

Gary
Otsid regulaarset partnerit?

Mark
Küllaltki regulaarset. Praegu on minu jaoks tähtis…mida ma vajan, et see tegelikult ei tähendaks midagi, saad aru?

*

Mark
Ja nüüd alustan ma kõike uuesti ja ma oletan, et ma tahaksin sinuga katsetada vahekorda, mis põhineks tehingul. Et see oleks seksuaalne, aga mitte isiklik, ja et see mingil juhul ei muutuks mulle vajaduseks.

*

Gary
Ma tahan isa. Ma tahan, et keegi minu eest hoolitseks. Ma tahan kedagi, kes oleks nii tugev, et kui ta mind käte vahel hoiab, ei saaks maailm mind kätte. Ja ma tahan, et ta mind kepiks, mitte nii, mitte nagu tema…Tõesti nikuks mind. Ja muidugi teeks see haiget, aga see oleks hea valu. Ma ei ole seda kunagi tundnud, aga kui ma seda ükskord tunnen, siis ma tean, et olen ta leidnud.


*

Mark
Ma ei usu, et keegi sind kunagi tõeliselt armastanud on.

Gary
See pole see, mida mina otsin. Sinu juures on kõik õrn.

Mark
Sest me saame mõista ainult seda, mille tarvis meil sõnavara on, saad aru? Aga maailm ei ole armastuse olemust üheselt sõnastanud.

*

Brian
“Ütle mulle poeg,” ütleb mu isa, “Mis on esimesed sõnad piiblis?” “Ma ei tea, isa” ütlen mina. “Mis on esimesed sõnad piiblis?” Ja ta vaatab mulle otsa, vaatab mulle silma ja ütleb: “Poeg, esimesed sõnad piiblis on…Kõigepealt hangi raha.” Kõigepealt. Hangi. Raha.

Mark Ravenhill
tõlkinud Martin Algus

Comments:
kass käis väiksena kunagi (esimene ülikoolisuvi ju ollakse väike?) viljandis vaatamas. kujutlus teatrist ja elust, et millest ja kuidas räägitakse, oli siis teistsugune.
mõjus.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?