20080317

Võta mind!

SARAH
Litsile ei tee paha, kui ta teab, palju ta väärt on. (Paus.) Üks kolmest akadeemikust arvab , et talle makstakse liiga vähe.

MURRAY
Üks kolmest naisest kardab üksi elada.

SARAH
Ma arvasin, et sa ei usu statistikasse…ja kus siis seos on?

MURRAY
Polegi. Sellepärast ma ei usugi statistikasse.

*

MURRAY
Tead, mis abitutele jõudu annab?

KATE
Abistamine?

MURRAY
Vihkamine.

*

LORRAINE
Mul on su haletsusest juba kõht täis, ma ei suuda seda enam seedida.

*

COLIN
Ära aja mind hulluks, Helen.

HELEN
Ära aja mind hulluks, Helen. Miks sa ei või mind keppida?

COLIN
Ma ei taha sind keppida. Ma tahan sind hoida. Ma armastan sind.

HELEN
Lõpeta! Jäta järgi see “ma armastan sind”! Ma armastan sind. Ma armastan sind. Ma armastan sind. Ma armastan sind. Ma armastan sind süües. Ma armastan sind juues. Ma armastan sind sittudes. Armastan sind vanana, tühjana, siniste veenidega, kalade sööduna, vaklu täis laibana, ma armastan sind.

*

GREG
Sa õpetasid mulle täna midagi, Annie. Ja ma olen sulle selle eest tänulik. Sa õpetasid mulle ennast mitte avama.

*

SARAH
Geronimo, kui mina olin üheksateist, siis ma tahtsin, et mind hoitaks väga õrnalt, väga lähedal, ja ma tahtsin, et keegi armastaks mind ja mina armastaks vastu ja keegi hooliks minust ja naeraks koos minuga ja elaks koos minuga ja sureks koos minuga. Silitaks mu juukseid ja puudutaks mind ja hoiaks mind oma kätel vahel ja räägiks mulle, et ta on mu suurim fänn ja mina tahaks teda ja tema tahaks mind ja ta ei aeleks ringi. Ta lihtsalt lamaks mu kõrval, vaikselt, oleks minuga koos, armastaks mind…ainult mind… Sa arvad, et see on võimalik?

SLEEPING AROUND Fannin, Greenhorn, Morgan, Ravenhill
tõlkinud Martin Algus

Comments:
Siis nägi prints printsessi ilusat kollast kleiti ja armus kohe ära. (Lapsed teavad tõde - armastuseks on vaja ilusat kleiti, soovitavalt kollast)
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?