20080408

kultuuri reklaamimine youtubes

Kaks klippi. Üks kahest on minu jaoks päris okei, teine suhteliselt nadi. Youtube pole lihtsalt youtube vaid žanr. Muidugi võib youtubet lihtsalt võtta kui võimalust kuhugi midagi riputada, sest nii on pop ja selline on aeg. Aga tegelikult on youtube üks ületamatult keeruline asi vist. Ja käputäie väga heade klippide kõrval on youtubes ületamatult hulgal igasugust jama. Aga eks youtube ise ongi mõeldud suurtele ja vägevamatele klippidele, muidu loeb see, et kuidas kust ise lingid, sest teised juba niisama naljalt ei lingi. Kultuuri reklaamimine youtubes kui kontseptsioon pole mu arust eriti hea mõte.



Comments:
Huvitav, jälle... kumb on kumb?
 
"12 tooli" on ok, "Tagasi Vargamäele" ootaks suurejoonelisele projektile ka projekti väärilist klippi, aga see on pelgalt minu maitse

Mujal maailmas on vist suhteliselt levinud, et pannakse youtube'sse üles nii teatrireklaame kui ka lõike lavastustest ja need lõigud on tihti väga igavad ja halva tasemega, nii konteksti väliselt vaadata

las teater jääda teatriks ja youtube on hoopis teistmoodi etendamiskunsti väljund
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?