20080423

Peda Folki külastasin kaootiliselt ja kiirelt. Aga Margus oma entusiastliku tiimiga oli tubli ja eile oli tunda õiget tudengikultuuri atmosfääri ning Peda Folk ei tohiks niipea surra. Ise inimestega suhelda jõudnud, aga kuuldavasti olid õhtujuhid Venno ja Kristiina kaks säravat päikest. Ma ei tea päris täpselt, mis laval bändide vahel toimus, aga siin on katkendeid alustekstist.

21.20 - 21.55 esineb Veebruar. Veebruar tänab ja jookseb lavalt minema. Lavale tuleb pika habemega ja lõhkistes pükstes Venno, kel on käes vana katkine kitarr. Vennol on ümber pea peapael. Hakkab jorisema enda tehtud laulu.

Venno: Kommunistid maha. Kõik kommunistid ahju! Elagu vaba Eesti! Mina, Tiit, Madis, Ants ja Villem oleme metsavennad! Meil on kodu keset metsa! Kommunistid, te ei saa meid kätte, põgene vaba kommunist!

Kristiina tuleb lavale üleslöödult tänapäeva beibe riietes. Venno laulab edasi.

Kristiina: Venno, mis teed?
Venno: Protestin.
Kristiina: Mille vastu?
Venno: Tahan vabat riiki! Tahan lehvitada oma lippu! Tahan süüa hommikul kellogseid ja õhtul hamburgerit. Vihkan seda, et poes on kõik viinerid ühesugused ja sini

Venno laulab edasi, kõvasti ja valesti.

Venno: Kommunistid maha! Elagu Peda Folk! Eesti vabaks! Ahju, kõik punased ahju.
Kristiina: Venno, Eesti on juba pea 17 aastat taas vaba riik. Ja peale selle on see aasta Eesti Vabariigi 90-juubeliaasta.
Venno: Ei usu.
Kristiina: Nii jah. Me oma vaba riik, meie õnn ja rõõm.
Venno: Aga mida ma siis üldse pinistan kitarri, kui mingit mässumeelt pole! Minge sitale! Lähen koju, istun arvuti taha ja ongi kõik.
Kristiina: Venno jäta, pead leppima, aeg muutub, inimesed muutuvad, riided muutuvad.

*

KukeProtest lõpetab, rahvas on hell ja heatujuline. Lavale ilmuvad kitlites Venno ja Kristiina. Neil on käes kollased kummikindad.

Venno: Kristiina, kaua ma pean sinu järele koristama?
Kristiina: Elu aeg.
Venno: Nõme hoolimatu Eesti naine.
Kristiina: Eesti naine teab oma hinda...
Venno: Mida sa jutusta, teeeme ükskord selle asja ära...
Kristiina: Teeme ära, aga ma tahan näha, et kas sinus ka tegijat on?
Venno: Üks küsimus veel enne?
Kristiina: Hakkab peale.
Venno: Kellel on orkutis kõige rohkem sõpru?
Kristiina: Ma ei tea, Heti Tulvel?
Venno: Vale. Kellel on orkutis kõige rohkem sõpru?
Kristiina: Ma ei tea. Birgit Õigemeelel?
Venno: Vale!
Kristiina: Ma ei tea. Ma ei tea, Margust Otsal?
Venno: Õige.
Kristiina: Tõstke käsi püsti, kes on on orkutis Margus Otsa sõber?
Venno: Margus, sul mõni tuttav ikka on. Margus Ots tuleb nüüd lavale.

Margus Ots tuleb lavale.

Kristiina: Margus Ots on sel aastal Peda Folgi eest peavastutaja ja nüüd ta tänab kõiki inimesi, kes teda aitasid.

Margus Ots tänab kõiki inimesi, keda tal tänada on.

Venno: Aitäh, aitäh Margus, aga nüüd on sul vabatahtlikutele ka jutt ja sa räägid ära ka, miks mina ja Kristiina siin tööõpetusõpetaja kitlites oleme.

Margus räägib ära oma koristusjutu.

*

23.00 - 23.35 esineb ansambel Kognito.

Pärast Kognito esinemist tulevad Venno ja Kristiina lavale spordiriietuses.


Venno: Sport. Sport. Sport.
Kristiina: See aasta on olümpiaaasta.
Venno: Mina olen Eesti olümpialootus...tähendab mina olin Eesti olümpialootus enne kui ülikooli tulin.
Kristiina: Teada ta on, et üliõpilasaastad on inimese õnnelikum aeg elus.
Venno: Tähendab, kui ma teeksin nädal, hea küll kaks nädalat korralikult trenni, siis oleks Pekingisse minek suhteliselt kindel. Tippspordi tase on praegu lihtsalt nii sitt, et ma ei viitsi tõsiselt asjaga tegeleda.
Kristiina: Sport peab eelkõige olema lõbus.
Venno: Mida? Sport ei pea olema lõbus, sport peab olema verine.
Kristiina: Mulle meeldivad sportlikud mehed.
Venno: Alles sa rääkisid, et sulle meeldivad vanemad mehed.
Kristiina: Mulle meeldivad aktiivsed sportlikud vanemad mehed.
Venno: Nii, et minul pole lootustki?
Kristiina: Mitte vähimatki.

*

Kui Sundja ovatsioonide saatel lõpetab, siis tulevad rahvariide temaatikas riietatud Venno ja Kristiina. Võimalusel on neil kaasas alasiga sepp, kellel on ainult põll seljas. Kõigi kolme juuksed on räsitud ja nad on sõjakad.

Kristiina: Kord tuleb aeg, kui pirrud löövad kahest otsast lõkendama!
Venno: Kratid, rehepapid, saatanad ja superstaarid, välk tabagu teid kõiki!
Kristiina: Alamad, siin on ürgne soome sepp Aare, kes viib läbi meiega koos tänaõhtuse vande.
Venno: Siin katlamajas ohverdame täna oma üliõpilassüütuse ja saame kõik koos ühise orgasmi.
Kristiina: Korda liigutusi Aare järgi.
Venno: Ja karju kõva häälega oma loitsu.
Kristiina: Kes tahab suleb silmad.
Venno: Kes tahab teeb striptiisi.

Järsku hakkab kostuma kõval häälel Tormise raua needmine. Valgusmäng loob õudsa meeleolu. Sepp Aare hakkab käsi pea kohal kokku lööma ja jalalt jala peale tammuma. Kristiina ja Venno hakkavad oma loitse suust välja karjuma.

Venno: Aare, leia endale aare, ava tõni mõni salalaegas.
Kristiina: Mõnus, mõnus, mõnus, mõnus, mõnus on olla tudeng.
Venno: Lollused, lollused, lollused, lollused, lollused on minu elu.
Kristiina: Jee, jee, jee, jeee, jeeee, jeee, jaaaaaaa!
Venno: Oeh, Oeh, oeh, oeh, oeh, oeh.....
Kristiina: Poiss, kes võtab kõige rohkem riideid kohe ära saab hea auhinna.
Venno: Naine, kes võtab kõige rohkem riideid seljast ära saab sama hea auhinna.
Kristiina: Aaaaeeeee!
Venno: Darumbarai-damburai!

Lavalt kostuvad orgasmi hääled, Soome sepp Aare hüppab lavalt alla publiku sekka ja hakkab karjudes tütarlapse taga ajama.

*

Filler tänab ja lahkub lavalt. Lavale ilmub Venno jänese kostüümis.

Venno: Mina olen cum laude jänes. Mina istun loengutes esimeses pingis ja mul on kõige paremad konspektid, loodan saada hea praktikakoha ja hiljem ka samasse firmasse tööle minna. Mõnikord olen ma raju, käin sõbrannadega tantsima.

Lavale tuleb Peda maskot hunt EksMati, Jänes jookseb lava nurka peitu. Hunt räägib mikrofoni.

EksMati: Mina söön ujedaid jäneseid, kes tulevad otse keskkoolist ülikooli!

Algab Nu Pogodi muusika kõvasti, EksMati ajab käed laiali mööda lava jänest taga. Lavale ilmub punamütsike ehk Kristiina ehk punases latekskostüümis femme fatale, kes on ühes käes piits ja teises sajapäts. Nu Pogodi muusika mängib, Kristiina karjub üle muusika mikrofoni.

Kristiina: Mina olen punamütsike, jagan Karu tänava ühikas piitsa ja präänikut!

Kristiina murrab saiast tüki ja meelitab hunti ja jänest enda suunas, kui loomad jõuavad juba piisavalt lähedale, siis äsab Kristiina piitsaga. Loomad jooksevad peitu. Nu Pogodi muusika keeratakse maha.

Kristiina: Vanaema, miks sul niii suur suu on? Vanaema, miks sul nii suur nina on?

Kristiina viskab sajakontsu maha, loomad tulevad sööma.

Kristiina: Ärge kartke, punamütsike annab kätte küll. Piitsa ja präänikut. Mina pole siuke üliõpilane, kes ei salliks endast erinevaid üliõpilasid. Mina välismaalasi ei peksa. Kallistage!

Kristiina taob piitsaga vastu põrandat.

Kristiina: Kallistage teineteist!

Hunt ja jänes kallistavad.

Kristiina: Suudelge teineteist!

Kristiina lööb bravuurikalt piitsa vastu põrandat.

Kristiina: Suudelge!

Loomad suudlevad teineteist.

Kristiina: Hakake seksima!

Loomad on kohmetud.

Kristiina: Hakake seksima!

Kristiina taob raevunult piitsa vastu põrandat.

Venno: Kulla punamütsike, luba me täna ei seksi. Mul on homme hommikul tähtis arvestus.
EksMati: Mina olen üldsegi committed ja katsun seda joont hoida ka purjus peaga.
Kristiina: Igav! Mul on hea meel, et olen tudeng, mitte loom. Ma lähen nüüd nende loomadega taharuumi ja te kuulsite õigesti, me lähme...taha...ruumi. Esineb tänase õhtu viimane bänd...

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?