20080403

Viimastel õhtutel on mul tekkinud uus komme. Lähen koju, söön, pesen ning siis vaikuses mõtlen. Istun või laman pimeduses ning mõtlen päeva, inimeste ja elu jõujoonte üle. Õhtuti ei jõua tööd teha ja televiisorit ma ei vaata. Inimestega suhelda jõuan ja tahan järjest vähem.

Eilne teema oli "traagika". Ma usun vist, et iga inimese elu on mistahes eluhetkel loetav inimese näost. Lihtsalt kohe ei pruugi aru saad.

Need inimesed, kel on keeruline elu ja kes kaotavad elus väga palju, kogevad riski. Lööke saanud inimesed murduvad või muutuvad maailma jaoks üliolulisteks.

Lihtsalt õnnelike inimeste traagika on see, et õnn on nende jaoks kindel ja vääramatu.

Comments:
Kas inimese iseloom on ka alates mingist eluhetkest loetav tema näost?
 
vist küll
kõik oleneb vist süvenemisest
 
Ma ei tea küll midagi sellest, kas iseloomu võib näost lugeda aga ma leidsin selle: http://www.allposters.com/-sp/It-s-All-About-Character-Posters_i838269_.htm
 
http://www.allposters.com/-sp/It-s-All-About-Character-Posters_i838269_.htm

(vabandust, eelmine läks valesti.)
 
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
 
Otsingusse: It's all about character :P
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?