20080521

Kas teile meeldib sünnipäevadel käia? Mulle põhimõtteliselt meeldib, aga kõigil viimastel sünnipäevadel olen ma suutnud viibida kõige rohkem tund aega. Ma ei suuda kuulata grupis rääkivaid inimesi. Tavaliselt ei ole midagi rääkida ja siis otsitakse vaimukusi ja teada ta on, et vaimukused pole tegelikult vaimukad.

Kui ma olen kaua õhtul üleval, siis mul on tunne, et ma raiskan oma hommikut.

Eks kõik ole minu viga.

Kui lõputööd tehtud saavad, siis katsun olla mõnda aega ka päris inimene.

Aga muidu mulle meeldib olla mitte midagi andva sotsiaalse kontakti vältija.

Comments:
Tegelikult on hästi raske astuda ligi ning asuda kohe sügava ja olulise teema juurde. Enne on vaja pinda katsuda.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?