20080528

Ma olen eile, täna kuulanud Allan Vainola lugu Indie 68 korda. Miks nii palju, ma ei tea.

Kool on läbi, täidan oma valget vihikut mõtetega, mis võivad kunagi kuhugi välja jõuda. Või kaduda igaveseks. Vaatan reklaame, kunstiraamatuid, loen välismaiseid uudisteportaale.

"Oliver otsustab!" on saanud head tagasisidet. Rahvas mängib, spetsialistid kiidavad. Kui tuleb järgmine mäng, siis teeme veel parema mängu, ka Oliveri puhul oleks pidanud osad asjad veel paremini läbi mõtlema.

Läksin täna raamatupoodi, mõtlesin, et savi ostan ühe raamatu ja loen läbi. Valisin kultusluuletaja kogutud teosed, mis maksis pea 400 krooni. Lugesin suvalisest kohast paar luuletust ja hakkasin kassa poole liikuma, siis sain aru, et täna pole see päev. Panin paksu raamatu tagasi.

Eesti kirjanduse letilt haarasin popkirjandust ja hakkasin kassa poole liikuma. Siis sain aru, et ma olen otsustusvõimetu. Ma ei ostnud täna ühtegi raamatut.

Ja ma ei suuda otsustada, et kas see reklaamivideo on väga tore või lihtsalt poosetamine.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?