20080611

Milline oleks su elu, kui sa oleksid sündinud .........

Huvitav idee:
Kompanii valis Belgiast 20 inimest, kes otsivad endaga täpselt samal päeval sündinud eakaaslasi üle terve maailma. Seriaali peategeleased uurivad, kuidas on keskkond nende sünnipäevakaksikute elu vorminud ja muutnud.
See, et sündisin inimesena nagu ma olen pidavat olema väga suur juhus ja ma olen selle juhuse üle uhke ja mul on hea meel, et ma olen mees ja ma olen eestlane ja mul on pruunid silmad.

Ja samas olen ma täiesti nõu, et keskkond, kasvatus ja juhused kujundavad inimese elu selliseks nagu ta kujuneb.

Reisides või filme vaadates, nähes mujal maailmas elavaid väga vaeseid või väga rikkaid, on tihti südamese imestus "issand, millised inimesed!"

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?