20080606

Mina ei saa uuest maffiareklaamist aru, mis peaks reklaamima odavat kõnekaarti.

Kes olen mina selle video või plakatite vaatajana ehk kellega ma peaksin samastuma? Kas selle mehega, keda piinatakse? Et ma ei helista inimestele, sest kõned on liiga kallid?

Kas maffiamehed on mingid kolmandad isikud, kes ei kehasta teiste kõnekaartide esindajaid, vaid lihtsalt teevad mehele liiga, sest mees ei võtnud mingit tähtsat telefonikõnet?

Reklaam pole idee vaid lõpuni selgeks ja arusaadavaks mõeldud mõte. See maffialugu on väga poolik. Esiteks puudub siin "tõde". Reklaam peabki olema ülepaisutatud elu, aga sellest ülepaisutatud elus peab olema ka väga tugev tõde.

Keegi ei jäta tänapäeval tähtsat kõne helistamata sellepärast, et mobiiliga on rääkida kallis. Lihtsalt hetk, mil tuleb arve, on karm.

Ja veel. See maffialugu pole absoluutselt naljakas, sest üritatakse pealiskaudselt maffiafilmi jäljendades nalja teha.

Võib-olla pole ma sihtgrupp ja ma ei peagi sellest reklaamist aru saama. Aga sellise meediamahuga kampaaniad võiksid olla palju paremad, mitte lihtsalt arusaamatu ideega poosetamine.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?